PROIECTUL CONSILIULUI ELEVILOR GRUPULUI SCOLAR AGRICOL FUNDULEA
(afisat pe site-ul Wedu)
DENUMIREA PROIECTULUI: PLAY ENERGY
B. ORGANIZATORUL PROIECTULUI: Consiliul elevilor de la Grupul Scolar Agricol Fundulea
C. PATENERII IMPLICATI:
- Consiliul elevilor de la Grupul Scolar Agricol Fundulea
- Enel Romania
D. JUSTIFICAREA PROIECTULUI:
- participarea la programul de activităţi şcolare şi extraşcolare din săptămâna “Scoala Altfel”, din perioada 02 – 06 aprilie 2012
E. DESCRIEREA PROIECTULUI:
1. scopul proiectului:
- dezvoltarea unui comportament responsabil de utilizare a energiei
2. obiectivele specifice:
- să exerseze noi abilităţi de viaţă
- să constientizeze rolul unui comportament responsabil
- să aplice în viaţa reală competenţele însuşite
- să optimizeze spiritual de echipă
3. beneficiarii proiectului:
- elevii Grupului Scolar Agricol Fundulea
- comunitatea locală
4. locul de desfăşurare:
- Centru de Documentare şi Informare de la Grupul Scolar Agricol Fundulea
5. perioada de derulare:
- 02 – 06 aprilie 2012
6. forme de organizare:
- dezbateri, jocuri practice
- campanie de informare şi sensibilizare
- distribuire de fluturaşi şi pliante
7. activităţile derulate:
- Prezentarea tipurilor de resurse
- Cuvintele energiei
- Lungul drum al energiei
- Resurse la bord
- Energy art
- Căutarea diferenţelor
- Eco-tereştri se devine
- Eco-codul nostru energetic
8. rezultate aşteptate:
- îmbunătăţirea comunicării elevi-elevi
- optimizarea spiritului de echipa
- dezvoltarea unui comportament responsabil
9. resurse:
- umane: elevi
- materiale: pliante, fişe de lucru
- financiare: autofinanţare
F. EVALUARE:
- fotografii, fişe de lucru, chestionare de satisfacţie
G. PERSPECTIVELE PROIECTULUI:
- derularea altor proiecte ale Consiliului Elevilor