miercuri, 7 martie 2012

PROIECTUL CONSILIULUI ELEVILOR GRUPULUI SCOLAR AGRICOL FUNDULEA

(afisat pe site-ul Wedu)


DENUMIREA PROIECTULUI: PLAY ENERGY

B. ORGANIZATORUL PROIECTULUI: Consiliul elevilor de la Grupul Scolar Agricol Fundulea

C. PATENERII IMPLICATI:

- Consiliul elevilor de la Grupul Scolar Agricol Fundulea
- Enel Romania

D. JUSTIFICAREA PROIECTULUI:

- participarea la programul de activităţi şcolare şi extraşcolare din săptămâna “Scoala Altfel”, din perioada 02 – 06 aprilie 2012

E. DESCRIEREA PROIECTULUI:

1. scopul proiectului:

- dezvoltarea unui comportament responsabil de utilizare a energiei

2. obiectivele specifice:

- să exerseze noi abilităţi de viaţă
- să constientizeze rolul unui comportament responsabil
- să aplice în viaţa reală competenţele însuşite
- să optimizeze spiritual de echipă

3. beneficiarii proiectului:

- elevii Grupului Scolar Agricol Fundulea
- comunitatea locală

4. locul de desfăşurare:

- Centru de Documentare şi Informare de la Grupul Scolar Agricol Fundulea

5. perioada de derulare:

- 02 – 06 aprilie 2012

6. forme de organizare:

- dezbateri, jocuri practice
- campanie de informare şi sensibilizare
- distribuire de fluturaşi şi pliante


7. activităţile derulate:

- Prezentarea tipurilor de resurse
- Cuvintele energiei
- Lungul drum al energiei
- Resurse la bord
- Energy art
- Căutarea diferenţelor
- Eco-tereştri se devine
- Eco-codul nostru energetic


8. rezultate aşteptate:

- îmbunătăţirea comunicării elevi-elevi
- optimizarea spiritului de echipa
- dezvoltarea unui comportament responsabil

9. resurse:

- umane: elevi
- materiale: pliante, fişe de lucru
- financiare: autofinanţare

F. EVALUARE:

- fotografii, fişe de lucru, chestionare de satisfacţie

G. PERSPECTIVELE PROIECTULUI:

- derularea altor proiecte ale Consiliului Elevilor